Beginner - Tak tedy znova

Tomas Valousek xvalous na pluto.spsselib.hiedu.cz
Úterý Září 12 07:53:27 CEST 2000

On Mon, 11 Sep 2000, SadSoul wrote:

> DiskDruidu data ??? V jakém pořadí mám rozdělit disk ??? Je nějaká příručka
> přímo pro instalaci RedHat6.2cz ??? Kde ji sehnat???

Instalacni prirucka na RedHat Linux 6.2CZ je v cestine primo na
www.linux.cz/redhat-cz/prirucka
v teto prirucce je primo zminka o vasem problemu.

Dalsi doporucena literatura v cestine:
Linux dokumentacni projekt - v PDF ho urcite mate na vasem CD s RH.
jinak na ftp://ftp.linux.cz
pripadne dalsi dokumentace na docs.linux.cz

pro zacatecniky tez doporucuji Skolicky, adresa na ne byla o par
desitek mailu driv.

> PS:konkrétní informace pošlu při jakékoli odpovědi.
Domnivam se, ze takto naspecifikovana otazka je jiz bohate dostacujici
pro odpoved...

				S pozdravem Tomas Valousek