Re: zpomalený zvuk II

Milan WWW Pikula www na banan.napri.sk
Úterý Září 12 09:06:17 CEST 2000

On Mon, 11 Sep 2000, Roman Slechta wrote:

W>tak tohle se asi nikde nastavit neda

pouzivam XMMS denne, takze viem, ze sa to da.

ctrl-p
kliknut na MPEG Layer 1/2/3 Player... [libmpg123.so]
kliknut configure

W>no a tohle taky nevim kde nastavit

uplne rovnako...

W>Jinak jsem uz zkusil asi pet ruznych ovladacu ess, sb ...
W>ruzna irq,dma a stejne to hraje pomalu
W>asi budu muset napsat autorovi programu

urcite pomoze zmenit jednu z tych veci; mal som taky problem na
zlej zvukovke, ktora tych 44kHz nevedela nastavit, a na starej,
ktora ich vobec nepoznala.

	Milan

--
Milan Pikula, WWW. Finger me for Geek Code.
http://fornax.elf.stuba.sk/~www, www na fornax.elf.stuba.sk