speaker driver

Tom Mazouch mazouch na ica.cz
Úterý Září 12 10:08:28 CEST 2000

Jan Vitek wrote:

> re
>
> mozna se vam to bude zdat divne ale neco podobneho se mi stalo taky, mel jsem router na kterem bezel nejaky redhat, upgradoval jsem
> na Slack 7.1, kernel 2.2.16 a najednou rebooy hned po startu.
> reseni?
> vymenit vetracek na procesoru ;o)
>
> Jan Vitek

Kdyz vidim jadro 2.0.38, neco mi to tezce pripomina. Behalo tam to jadro
predtim? Nebylo tam nahodou 2.0.36?
Presne stejny chovani jsem kdysi zazil pri prechodu 2.0.36->2.0.37.
Nakonec mi nekdo poradil, at si sezenu novy binutils tak jak je psano v
dokumentaci jadra. Ucinil jsem a bylo po problemu.
  TomM