koupe linuxu

Jirka 'Eagle' Novák eagle na unicode.cz
Úterý Září 12 10:10:25 CEST 2000

> třeba na:
> http://www.vypalcd.cz/

Tak me napada, jestli puvodni tazatel nechtel koupit plny RedHat vcetne te
jejich tluste knihy a ja-nevim-kolika CD. Uz jsem o tom taky uvazoval, ale
zatim jsem od toho upustil. Mam tu takhle SuSe 6.0 a ta knizka neni zas tak
spatna. Ale SuSe uz nepouzivam, na rozdil od kolegy, ktery si me neustale
dobira vyroky typu "RedHat Rock Linux" a podobne (vyzkousejte Rock Linux a
pochopite).

Zpet k tematu: mam dojem, ze takovy Redhat v CR asi koupit nelze. A to ani s
anglickou dokumentaci.

--
S pozdravem

Jirka "Eagle" Novak