php + informix -retazec na pripojenie servra

Ernest 'OERNii' Beinrohr oernii na oernii.sk
Úterý Září 12 10:43:40 CEST 2000

servus, treba ponastavovat parametre v php.ini. Bohuzial od informixu som uz
dost davno odisiel a riadky v php.ini som zmazal.

--
OERNii - Ernest Beinrohr |  @@@@@@   @@@@@@@@  @@@@@@@   @@@  @@@  @@@  @@@