mailbombing

Jirka 'Eagle' Novák eagle na unicode.cz
Úterý Září 12 10:34:32 CEST 2000


  Zdravim,
mam problem s jednim mailem a nevim, jak ho resit. Jeden zakaznik se
pripojuje dial-upem pres RedHat k ISP, odkud si fetchmailem vybira postu.
Jeden mail chodi ale porad dokola, coz se onomu zakaznikovi nijak zvlast
nelibi (stoji ho to cas a penize). Zajimalo by me, jak mam postupovat pri
zjednavani napravy.

Udelali jsme par kroku v tomto poradi:
1) Odpovedeli jsme odesilateli, ze jeho mail bereme na vedomi, ale o
nabizenou  vec nemame zajem, a ze by tedy mohl prestat s odesilanim posty.
Dnes jsem zjistil, ze odesilatelem je predseda predstavenstva jiste
slovenske spolecnosti, o nemz se da predpokladat, ze vubec nevi, o cem je
rec. Zaroven z toho muze plynout, ze je problem nekde v technice,
pravdepodobne na jejich mailserveru.
2) Kontaktoval jsem zakaznikova ISP, a optal se, zda by bylo mozne, aby
mazali tuto zpravu (pripadne vsechny zpravy z dane domeny, apod.) primo u
nich na serveru. Sdelili mi, ze toto mozne neni, abych kontaktoval
odesilatelova ISP.
3) Koukal jsem se na WWW stranky odesilatele a nikde jsem nenasel kontakt na
nejakeho spravce.

Takze kdyz to shrnu, zajima me, jak zjednat napravu. V pripade, ze je
navrhovane reseni spravne, tak jak zjistim dotycneho ISP (podle informaci z
mailu by to mohla byt Nextra.Sk).

Diky

--
S pozdravem

Jirka "Eagle" Novak
Registered Linux user #173581
eagle na unicode.cz




Další informace o konferenci Linux