Sendmai a resolving

Radek Andrs radek na interdata.cz
Úterý Září 12 19:51:21 CEST 2000

Aho vsichni,

zase jedna otazka ohledne resolvingu a Sendmailu.

Jde mi o to, ze pokud se pokousim poslat postu na server, kteru momentalne
neni v provozu, tak se Sendmail snazi a snazi a snazi ... az mi to v
OutlookExpresu vyhnije na timeout.

Slo by nejak zaridit to, ze by to sendmail prijal (tj v Outlooku by to
odeslo), pak se o to snazil sam a eventuelne az po nejakem case by mi vratil
zpet chybovou hlasku ?

Jeste prikladam tu hlasku se kterou to vyhnije:
Can not check MX records for recipient host nefungujici.cz

A v logu je:
Domain of sender address uzivatel na nefunguje.cz does not resolve

Vadi to hlavne u dialupistu, kteri se takhle snazi odeslat postu a desne
dlouho trva, nez jim sendmail posle tu chybovou hlsku (90% z nich to
nevydrzi, utnou spojeni a zkousi to znovu dokola - coz je dost stresuje a
hazi to na hlavu nam).

Diky moc
Radek Andrs