rekompilacia jadra

Filip Stanek filip.stanek na worldonline.cz
Středa Září 13 00:56:07 CEST 2000

Zdravim!

To jsem nyni zpozoroval, taky...
mam ten samy system (RH 6.2US-iso z ftp.redhat.com)
Je to velice divne, zjistil jsem,ze to dela porad, za jakekoliv
konfigurace. Taky ma problemy se "symboly" typu:
best_<neco>
Je to vcelku zajimave, protoze tyto funkce jsou implementovany v
...src/linux/arch/i386/kernel/i386_ksyms.c
resp.
.../src/linux/arch/i386/lib/best_functions.c
a oba tyto "zdrojaky" jsou po kompilaci jadra zkompilovany do
prislusnych souboru a linknuty do:
.../arch/i386/kernel/kernel.o
.../arch/i386/lib/lib.a
a dokonce i v
.../src/linux/kernel/kernel.o
A ve vsech techto "objektech" jsou tyto symboly (best_<neco>, napr.
best_memcpy) definovany a tudiz by snad mely byt jadru (ktere ty moduly
zavadi) znamy.

Jinac samozrejme ze:
CONFIG_MODULES=y
CONFIG_MODVERSIONS=y
CONFIG_KMOD=y
mam definovany, jsem root, a depmod pise to same, co
pri zavadeni modulu u boot-u.
napr.:
/lib/modules/2.2.14-5.0/misc/emu10k1.o unresolved symbol
best_copy_to_user

Tento "symbol" je samozrejme ve vyse uvedenych "jadernych objektech
(kernel.o, lib.a)" velice dobre znam.

Pouzivam gcc 2.91.66, glibc 2.1.3-15 (i devel), glib 1.26.-3, glib10
1.0.6-6.

No je to divne...

Jinac momentalne pouzivam jadro 2.4.0-test7 a vse je OK...
Vsechny moduly funguji jak maji.

Let's upgrade ;-)

S pozdravem,

				Filip Stanek