Beginner - Tak tedy znova

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Středa Září 13 05:31:44 CEST 2000

Zdravim,

SadSoul <sadsoul na centrum.cz> napsal:
>     Ahoj,
> všechny odpovědi začnu přechroustávat a projíždět všechny odkazy.
>
> VŠEM Děkuji, využiju nabídky těch co mi nabídly přímou pomoc (po prozkoumání
> odpovědí)
>
> pořídím si testovací disk - zkusím i metodu pokus omyl bez možnosti větší
> ztráty dat

Unixy nejsou zrovna vhodne systemy na metody typu pokus-omyl(tm). Budete se
asi muset rozhodnout jestli takovy system opravdu chcete provozovat a pokud
ano, jesli jste ochoten mu obetovat vetsinu volneho casu, nebo radeji zustanete
v naruci microsoftu, ktery Vam toho, mnoho zkazit nedovoli (ano muzete smazat
adresar /windows atp). Na druhou stranu, nemusite se bat, ze by jste se s nim
nudil, on to udela sam:-)

S pozdravem

Mila Kuchta