RH62cz - virus

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Středa Září 13 08:56:07 CEST 2000

| ----->kdybych vědel co to je mount, tak bych možná i porozuměl (to sem
debil
| co ??? :)) vím že je to na připojování zařízení ale jinak jsem to moc
| nepochopil

Nesnižuj si sebedůvěru, debil má tuším IQ pod 70. Nevadí, žes to
nepochopil, já taky plno věcí nechápu. Nejdůležitější je ZJISTIT CO NEVIM,
teprve pak mohu doplnit znalosti, neboť pokud nevím, co nevím, nemůžu se
ani nic dozvědět - nevím CO vlastně mám hledat.

Jinak člověk, který se sám vrtá v linuxu, neví MNOHO ZAKLADNICH věcí, neboť
na všechno přichází sám. pokud mi někdo něco ukáže, pomůže mi to rozšířit
obzory, ale ještě to neznamená, že třeba danou oblast plně a naprosto
chápu.

Proto je linux vlastně akademické společenství "postižených" lidí, kteří
navzájem sdílejí své znalosti.

Pokud je potřeba něco komerčně, tzv. IHNED, pak pokud nevíte kam co v
konfiguráku napsat, protože ho vidíte poprvní, to hned prostě NEBUDE. A
pokud to má být HNED, tak ať šéf třeba zaplatí za konzultaci, nebo to nechá
přímo někoho nainstalovat. Taky si takový šéf musí zvyknout, že je to
normální a nijak to nesnižuje vaše kvality, neboť nelze umět vše, zvláště
co se týče *n*xu (unix, linux).

| ------>od kamaráda si pučím prázdnž 8.4GB velký "pokusný" disk takže tam
| můžu data ničit libovolně. Úplně disk zničit nejde ne ???

pokud nespadne, nebo nemáš anténu venkovní bez ochran připojenou do pecky
(a nemusí to být ani při bouřce), tak se nic moc neděje. Jenom zapínání a
vypínání diskům škodí, takže jestli máš rád kámoše, zkus mu ho zapínat co
nejmíň (disky mají trvanlivost 2000-10000 zapnutí (anglicky spin-up
cycles), z toho 10000 mají 2,5" disky).

Měj se hezky a hodně štěstí přeje taky věčný začátečník

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications
              Windows terminals, NC