Instalacia RH 6.1 na dva fyzicke disky

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Středa Září 13 09:20:22 CEST 2000

Mne tohle 6.1 delala na jednom pocitaci.
Musel jsem prepnout na konzoli a rucne killnout badblocks pak to jelo dal.
Ten disk byl ale v poradku 5.1 se nainstalovala bez problemu, a od te doby
jede bez problemu cca 9-10 hodin dene.
Dan