Poznamka k dokumentaci (Re: ANNOUNCE jednoducha ceska Howto)

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Středa Září 13 10:01:05 CEST 2000

On Tue, 12 Sep 2000, Tomas Valusek wrote:

> Dobry den,

> Tak me napada, ze by vubec nebylo spatne zdökumentovat nastroje pro tvorbu
> dokumentace (napr. groff, info) - poznamky typu "chcete psat manualove

 Zalezi na uhlu pohledu, ale podle mne neni spatne (hlavne pokud
hovorime o nejake publikovane podobe) psani v TeX (kdo neumi nebo se mu
nechce tak v Lyxu) a nasledne prevod do HTML, PDF.

 A nebo uplne nejlepe v SGML --- pak s tim muzete carovat jak chcete...

> stranky? vykoumejte si system z existujicich exemplaru" me ani trochu
> neuspokojuje ...

 hmm, ja to za tak spatnou metodu nepovazuji, casto to rekne vice nez
samotna dokumentace :-)

					Karel