Synchronizacia casu oproti win

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Středa Září 13 12:17:44 CEST 2000

>  existuje pod linuxom cesta ako synchronizovat cas, ked ako time server
>  je winnt s ich klasickym time serverom? Na NT nechce kolega nic ine
>  nainstalovat. Ja vlastne ani neviem ako to pod win funguje. Aky
>  protokol to pouziva ... ???

A preco sa pytate sem, ked potrebujete vediet ako to funguje pod windowsom
? Najsprv si zistite vo windowsovskej konferencii co potrebujete vediet a
potom najdeme riesenie pod linuxom.

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2