Poznamka k dokumentaci (Re: ANNOUNCE jednoducha ceska Howto)

Středa Září 13 13:57:38 CEST 2000

On Sun, 10 Dec 2000, Tomas Hornicek wrote:

> [...]

Ziju v domeni, ze SGML neumi do dokumentu zahrnout binarni data (obrazky).
Jestli je to tak, je to dost svazujici (ASCII art je dobra vec, ale ....).
Predpokladam, ze do XML to asi pujde (kdyz si tam clovek muze vlastne
nadefinovat, co chce...)... ????

--
                        Milan Kerslager