padani SO5.2 pri zmene fontu

Peter Cernoch pcernoch na imc.cas.cz
Středa Září 13 13:47:56 CEST 2000

Hezky den vsem a navic jeste jeden dotaz :

Pri pokusu o zmenu fontu (rozbaleni listboxu se seznamem jmen fontu)
mi SO pada.
Pri textovem dokumentu se ani nenactou vsechny fonty, aplikace
chvili pracuje a pak vse spadne (nastaven font Times).
V tabulkovem kalkulatoru se seznam fontu otevre, ale pri brouzdani
seznamem zase vse spadne (standardne font Arial - ted si nejsem presne
jist).
Protoze se toto deje pri dochazeni ke konci seznamu (za Times),
napadlo me v printer setup-u odstranit fonty nachazejici se v abecednim
seznamu za Timesem.
Nemelo to ale zadny efekt.

Konfigurace :
RH6.1, 64 MB RAM, procesor K6-2 450, manazer WindowMaker.
Pri spusteni SO mi pc swapuje max. 9 (devet) MB pameti (podle xosview).

SO5.1 to nedelala, ale rad bych presel na 5.2, protoze prevod
dokumentu Win/Linux se mi ukazal jako bezproblemovy.
Uz si s tim hraju par dnu a celkem me to depta.
Napada me jedine vadna instalace (preinstalovano 4x) nebo fonty.
Instalacky jsem stahnul primo ze Sun-u (jako jeden balik).

Setkal se nekdo s podobnym chovanim, nebo umi to nekdo
vysvetlit ?

Budu moc vdecny za jakykoliv navrh.

Petr