jak se zbavit "umele inteligence" u HTML dokumentu ?

Michael Mraka Michael.Mraka na GTSgroup.cz
Čtvrtek Září 14 09:46:23 CEST 2000

Petr Skoda wrote:
% Problem c.1 - chci vytisknout HTML dokument jako zdrojak.
%
% V netscape sice zobrazim page source, ale neni jak ho vytisknout.
% Tak dam "save as source" a na vysledny HTML dokument poslu
% a2ps a chci ho vytisknout. A ta mrcha    pozna ze to je HTML a chce hned
% spoustet netscape k jeho interpretaci. Umazal jsem <HTML> a jine znacky a
% stale to nechce formatovat jako text.    Zjistil jsem, ze to souvisi s
% volanim prikazu "file" a ten zarputile poznava i z fragmentu ze je to
% HTML.

a2ps -Epre index.html

% To same jsem mel problem, se soubory FITS ktere jsou sice binarni ale maji
% textovou hlavicku. Kdyz jsem odrizl jen tu textovou cast, nejsem stejne
% schopen ji vytisknout - stale to tvrdi, ze je to binarni format a filtry
% to neproleze.

a2ps -Epre data.bin
:-)

--mm                                                            Michael Mráka