Beginner - Tak tedy znova

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Čtvrtek Září 14 09:27:35 CEST 2000

| Odesílatel: SadSoul <sadsoul na centrum.cz>
| Koupil jsem si knihu Linux - příručka uživatele. Prostuduji a když něco
| nepochopím tak se zase ozvu.
|
| Dík
|
| S pozdravem Miroslav Frank "beginner"

Doporučuji ještě Linux dokumentační projekt,

česky vydal Cpress (cca 700,-), je to i v PDF, já je ještě trošku
poslepoval, ořezal, rozřezal a výsledkem jsou 3 soubory - obsah, rejstřík
(dohromady kolem 100kB) a samotný LDP (skoro 4MB), kde sedí číslování
stránek, takže v acrobatu dáte skok na číslo stránky co jste si našel v
obsahu či rejstříku a je to. Jediné co mi tam chybí, je titulní strnan
knihy.

http://www.k-net.cz/!/linux.pdf
http://www.k-net.cz/!/obsah.pdf
http://www.k-net.cz/!/rejstrik.pdf

Zdraví a hodně úspěchů přeje

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications
              Windows terminals, NC
         computer hardware and software
             note: (Bill) Gates to Hell!

PS. pro tebe speciálně česky, ale je to dvojsmysl:

(Bill) brána pekelná
	nebo taky
(Bill) Gates do pekla!