Riva TNT2 M64 XFree86 4.0(.1) problem

Filip Stanek filip.stanek na worldonline.cz
Čtvrtek Září 14 06:46:33 CEST 2000

Zdravim!

Tohle vsechno jsem si samozrejme precet', dnes rano jsem to
konecne nejak na jadru 2.4.0-test7 (ktere ma podporu AGP)
rozjel... Bez AGP (Option "NvAgp" "0" v XF86Config).
Mam podezreni, ze mi to nestiha "sideband addressing". Jestli si matne
vzpominam, tak to kdysi nechtelo jet agp2x ani pod
windoze...Momentalne upravuji soubo r os-registry.c, kde se toto da
vypnout... Ale stejne je to zajimave...ani s touto volbou
(NVreg_Skip...  povoleno) mi to na jadru 2.2.14-5.0 nejelo (ani s
vypnutou agp).
Jinac tato volba se da realizovat i v XF86Config-u, kde se jmenuje
(Option "OverridePolarity" "1"). Zkousel jsem ji uz od verze 0.9-3
(prisel jsem na ni z vypisu Xfree log-u), ale bez vysledku (a to i ve
verzi 0.9-5).
Taky jsem si vzpomel, ze jsem to (jadro NVdriver)
kompiloval z srpms pomoci jejich ".spec" souboru. Zatimco ted jsem na to
sel primo z ".tar.gz".

No, uvidim co to bude...

V kazdem pripade diky vsem co se ozvali a tim mi pomohli (hlavne
motivovali)!

S pozdravem
				Filip Stanek