Neviditelny adresar

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Září 14 18:31:36 CEST 2000

On 14/09/2000, Bretislav Duda wrote:

> rad bych se zeptal zda lze nastavit prava na adresar tak aby byl pristupny a
> viditelny pouze pro vlastnika, tzn. ze ostatni users ho ani nebudou videt.
> Zkousel jsem to pres chmod 40700 ale porad ho users ostatni vidi i kdyz je
> nepristupny. Potreboval bych ho i schovat.
> Lze to vubec? Potrebuju to totiz na NT 4.0 a protoze tam to nejde
> (nebo to neumim), rezignoval jsem a chci to resit pres sambu v linuxu. Pokud
> vim lze toto udelat v novellu.
>
> Muzete mi poradit zda to lze principialne udelat a jak?

Musite odebrat adresari o uroven vys praco read pro others (pripadne i
skupinu). Ovsem pokud neni onen uzivatel zaroven i vlastnikem toho
nadrazeneho adresare, neuvidi ho take (ale dostane se do nej treba
zadanim cd /neco/nekde). To lze resit treba tak, ze onen vlastnik bude
jedinym clenem skupiny, ktera bude k adresari mit i praco read.

S pozdravem

                          All rights reversed