Open SSH a plain text

Miroslav Petricek mpe na stavos.cz
Čtvrtek Září 14 22:54:43 CEST 2000

Linux wrote:

> Pouzivam OpenSSH-1.2.2 a co mi velmi vadi je to, ze se mohu prihlasit pomoci
> SSH Telnetu i bez vygenerovaneho klice. Proste si pustim TerraTermPro, zadam
> cilovy server, potom vyplnim jmeno, heslo, zvolim RSA plain text a v pohode
> se prihlasim. Marne jsem hledal v konfiguracnim souboru  i archivu
> konference jak tuto moznost zakazat.
> Vite nekdo co s tim ?

Telnet nemá s OpenSSH nic společného. Musíte jej explicitně zakázat.
Pravděpodobně budete muste zakomentovat příslušnou řádku v
/etc/inetd.conf a
inetd restartovat.

Co se týče omezení SSH je na RSA autentifikace, tak podle man sshd by
mělo stačit použití parametru PasswordAuthentication No v souboru
/etc/ssh/sshd_config

--
        |   Miroslav Petricek            mpe na stavos.cz      |