Open SSH a plain text

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Září 14 23:11:35 CEST 2000

On 14/09/2000, Linux wrote:

> Pouzivam OpenSSH-1.2.2 a co mi velmi vadi je to, ze se mohu prihlasit
> pomoci SSH Telnetu i bez vygenerovaneho klice. Proste si pustim
> TerraTermPro, zadam cilovy server, potom vyplnim jmeno, heslo, zvolim
> RSA plain text a v pohode se prihlasim. Marne jsem hledal v
> konfiguracnim souboru  i archivu konference jak tuto moznost zakazat.
> Vite nekdo co s tim ?

No, mozna jsem mimo, ale pokud chcete zakazat prihlasovani jmenem a
heslem, pak musi byt na strace serveru v sshd.conf nastaveno

PasswordAuthentication no

Nicmene myslim, ze k tomu neni vaznejsiho duvodu, protoze hesla ani tak
nejdou v zadnem pripade po siti nesifrovane. Detaily jsou popsany v
manualove strance sshd.

S pozdravem

                          All rights reversed