ISO vs WIN 1250 konvertor, Unicode

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Září 14 23:17:31 CEST 2000

On 14/09/2000, MDiaz na atlas.cz wrote:

> Jak je zvykem na Apple, soubory by se mely ukladat do formatu RTF, to
> je v pohode, ale kodovani to take neresi.
> Jedina sance by byla, kdybe existoval nejaky konvertor z ISO 8859-2 do
> cp1250 popripadne do unicode, ale dival jsem se a nic takoveho neni.

Konvertovat kodovani v RTF jde docela dobre, i kdyz je pravda, ze jsem
to zkousel prevazne jenom ve smeru z CP1250 na IL2. Jsou v zasade dve
moznosti:

a) ceske znaky jsou v RTF dokumentu ulozeny "normalne" - pak staci
pouzit bezne utility, jako je cstocs a spol.

b) ceske znaky jsou ulozeny pomoci hexadecimalnich sekvenci - v tomto
pripade lze pouzit skriptik, ktery najdete na
http://www.root.cz/clanek.phtml?id=57

Jak rikam, pouzival jsem ho v podstate jenom jednosmerne a rozhodne ne
na stovkach nebo tisicich dokumentu, ale svuj ucel plnil slusne.

S pozdravem

                          All rights reversed