staroffice a cesky tisk

Petr Stanek snek na penguin.cz
Čtvrtek Září 14 15:45:56 CEST 2000

marcel hustak wrote:

> potrebuju poradit co delam spatne
> mam nastastavovany RH6.2 CZ , SO 5.2 a programek filtr, ktery umi
> prevest eng. znakovou sadu ps do ceske znakove sady.
> program filtr jsem pripsal do souboru /etc/printcap jako
> if=cesta/filtr a restartoval lpd.
> zkusil jsem tisk z netscape a byl ok cestina se vytiskla bez problemu.
>
> pak jsem totez chtel vyzkouset v SO 5.2 a kdyz jsem dal tisk tak se
> rozvilily ledky na tiskarne a blikaly jako ze se posilaji data v
> spooleru pro tiskarnu byl dany tisk videt jako ze se tiskne, ale na
> tiskarne nic nevylezlo a asi tak po 10-15 min. kdy ledky porad
> [...]

Nebude to tim, ze StarOffice 5.2 tisknou cesky bez jakychkoliv uprav?
Je treba jen vybrat font Lucida. Mam HP5P.

S uctou Snek
'Snek' Petr Stanek                          http://www.penguin.cz/~snek
Compaq ASE, Linux LCP                        Tel.: ++420 (0)69 613 4160
17. listopadu 24                              GSM: ++420 (0)604 2397 11
736 01 Havirov-Podlesi                           mailto:snek na penguin.cz
Server pro podporu UNIXu     Debian GNU Linux     http://www.penguin.cz