jak se zbavit "umele inteligence" u HTML dokumentu ?

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Pátek Září 15 04:04:18 CEST 2000

On Thu, 14 Sep 2000, Pavel Kankovsky wrote:

> Jen tak mimochodem: jestli to tvrdosijne tvrdi, ze je soubor binarni, tak
> to asi nebude tak uplne textovy, byt mate dojem, ze jste extrahoval pouze
> textova data. Zkuste si ho prohlednout pres od -c.

Tak to ne - podle definice ma FITS textovou hlavicku n*36 radek po 80
sloupcich (jako derny stitek) a pak teprve jde binarka.

Co odriznu je opravdu text - ale problem jsem uz nasel v /usr/share/magic

je FITS poznam podle radky SIMPLE=

Kdyz se odrizne, je klid.

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *