Beginner-zkusi jak pes, i kdyz cte manualy

Martin MaD Douda martin na douda.net
Pátek Září 15 07:55:00 CEST 2000

Ano, zacatecnik zkusi jak pes, ale nevzdavejte to, vysledek rozhodne stoji
za tu namahu.

A ted v vasemu "problemu"

Po prihlaseni v konzoli spustite Xka (grafiku :-)) prikazem startx

Chcete-li, aby se vam startovaly pri startu samy, zmente v souboru
/etc/inittab radku

id:3:initdefault:

na

id:5:initdefault:

Vsechno samozrejme jen za predpokladu, ze jste pri instalaci Xka
nainstaloval a zkonfiguroval. Pokud se vam na startx nerozbehnou, budete
je muset doinstalovat.

					Martin

On Thu, 14 Sep 2000, j.c. wrote:

> Dd,

> uz to sosam, :-), diky.Asi 3 tydny tu koukam a chystam se instalovat RH6.2
> s priruckou od Computerpressu, a jeste jsem zakoupil RedHat (O'Reily)
> take od computerpressu. Dnes jsem zacal.
>
> Linux krasne nalezl do pocitace, jen jsem ziral, rozhranni
> setupu-graficke-bez problemu.
>
> Ale kdyz jsem to pustil, jede to textove. V prirucce hned pisou o
> grafickych utilitach :-) mam si to s nimi administrovat :-)))
> jenomze jak se dostanu na graficke rozhranni tam proste neni.
>
> Takze jako zacatecnik jsem v koncich i se svymi priruckami.

> [...]

                              Martin "MaD" Douda
WEB: http://martin.douda.net/   PHONE:+420603752779   ICQ# 86467013
EMAIL: <martin na douda.net>, <mad na gate.mobil.cz> (160 characters only)
PGP:ID=0x6FE43023 Fingerprint:E495 11DA EF6E 0DD6 965A 54F3 888E CC9E 6FE4 3023
Don't hit the keys so hard, it hurts.