Problem s VPN

Přikryl Jiří prikryl na prerov.autocont.cz
Pátek Září 15 08:16:05 CEST 2000

OK, díky. Znamena to prekompilovat kernel s patchem ktere na tech strankach
jsou. A to je alespon u mne problem. Vzdy pri kompilaci to na neco zhuci.
Zkousel jsem kernely od verze 2.14 nahoru. Uz nevim jestli to tim PCeckem na
kterem to delam nebo ne. Bez toho patche se mi podari zkompilovat, s nim ne.
Hledal jsem na Inetu jestli nekde neexistuji binarky timto opatchovane a
nenasel jsem.(Vlastne nasel. Je tam uvedena od RedHatu distribuce Rawhide.
Vi nekdo co to je?)
Jinak k tomuto problemu. Neni mozne pres portforwarding predavat odpovedi od
VPN serveru na stanici uvnitr site?
Tady je jeste schema toho co potrebuji vyresit:

[VPN server W2000] ------Inet-------[Linux NAT ----- Stanice W2000
Pro(Client)]
potrebuji se dostat z Satnice pres Linux NAT va VPN server.

Jiri Prikryl

> Krásný den,
> ... co používáte za SW pro VPN ?
> Řešením by mělo být na
> ftp://ftp.rubyriver.com/pub/jhardin/masquerade/ip_masq_vpn.html .

Jiri