Beginner-zkusi jak pes, i kdyz cte manualy

Pátek Září 15 08:35:10 CEST 2000

> Tohle bych pro zacatecnika moc nedoporucoval (ovsem, je to vec nazoru) do
> doby nez bude mit vse vyladene a funkcni. Muze se totiz stat, ze dojde pri
> startu x-serveru k nejake chybe a start X-ek se zacykli. Zacatecnik pak
> nebude vedet kudy z toho ven. Startovat rovnou do grafiky je sice elegantni,
> ale az potom co je system vyladen a funkcni. Proto si myslim, ze je lepsi do
> te doby startovat X-ka prikazem startx ("id:3:initdefault:" v /etc/inittab)

	Jestejedno upozorneni, napr. RH 6.1 CZ NEUMI prohlasovani v grafice,
resp. nepovede se autorizace, takze startovani do X-su je uplne na nic
(original RH 6.1 je v pohode, RH 6.2 v EN i CZ mutaci take).

	Anoncoval jsem to jiz davno, nikoho to nenapadlo opravit nebo uvest v
Eratta...:-(

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno