Samba - pomala sit

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Pátek Září 15 09:26:13 CEST 2000

Dobry den

jeste navazu na tema, ktere se tu resilo asi pred tydnem a pokud vim,
tak nikdo nenasel zatim reseni.

Mam server PII 450MHz, SCSI 9GB disk, 100Mbit, samba 2.0.7.
Pri kopirovani z win98 na server slusne rychle, z samby na win98
zdechle. Tj cteni ze samby pomale, zapis rychly. To je divne, protoze
udaje ve speed.txt hovori o opaku.

Kdyz dam cist nejaky dlouhy soubor a sleduji zatez procesoru (top) tak
ten se pouze flaka. (patricny smbd odebira tak 1.2 - 3% casu procesoru a
disk hrkne tak jednou za 5 vterin). Da se nejak pridat priority procesu?

Kde sa da zjistit na cem to visi? Domnivam se ze procesor to asi nebude,
mam podezreni na nejake paketove sitove veci. (potvrzovani a tak).

Kdosi tady avizoval ze ma sambu ukrutne rychlou, muze byt tak laskav a
poslat mi svuj smb.conf abych se mrkl na rozdily?

Jeste bych mel posledni dotaz jak merite prenosovou rychlost?
Ja jsem to delal neprilis exaktni metodou, ze jsem dal kopirovat asi
50MB a na hodinkach stopoval jak to bude trvat, ale tohle neni buhvi co.

Dik za informace

S pozdravem

Petr Zapadlo

--