mgetty,faxgetty,vboxgetty

RMosnicka na perseus.cz RMosnicka na perseus.cz
Pátek Září 15 10:17:02 CEST 2000

Dobry den,

Pro prijem faxu pouzivam hylafax. V inittabu mam tedy spusten faxgetty,
ktery mi obsluhuje modem a cpe prijate faxy nekam do roury pro hylafax. (
Tedy aspon takle se domnivam, ze to chodi).
Ja bych ale rad pouzival stejny modem pro dial-in pripojeni ( mgetty), a
kdyby to slo ,tak i jako zaznamnik ( vboxgetty - s tim nemam zadne
zkusenosti, ani jaky program se pouziva)
Je mozne zprovoznit na jednom modemu smerem dovnitr fax,zaznamnik a data ?

A druha otazka je jak nastavim pocet zazvoneni u faxgetty, u mgetty to je
parametr -n, u faxgetty jsem to nenasel.

Predem dekuji Roman Mosnicka