PHP3 a dbase: kam umistit tabulku?

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pátek Září 15 11:17:29 CEST 2000

Dobry den,

jeden clovicek u nas na fakulte experimentuje s php3 a soubory
dbase. Mame ale problem: podpora dbase v php3 funguje, ale nevim,
kde chce vytvaret, pripadne otevirat soubory. Kdyz jsem chtel
soubor vytvorit, dostal jsem 'Permission denied', kdyz jsem ho
chtel otevrit, tak 'File not found'. Zkousel jsem ruzne zadat
cestu, dokonce i absolutne, do domovskeho adresare toho uzivatele
apod. ale porad se stejnym vysledkem.

Priklad:

Adresar: /home/uzivatel/public_html/skript.php3
Soubor: /home/uzivatel/public_html/tabulka.dbf

Ve skriptu byl pouzit postupne:

$dbf=dbase_open("tabulka.dbf",2);

./tabulka.dbf
~/public_html/tabulka.dbf
/home/uzivatel/public_html/tabulka.dbf
/public_html/tabulka.dbf

Kdyz jsme dali dbase_create, tak to taky soubor nechce
vytvorit...

V php3.ini mam safe_mode = Off

Nemate s tim, prosim, nekdo zkusenosti?

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72