Komplilace a instalace jadra

Martin MaD Douda martin na douda.net
Pátek Září 15 11:33:09 CEST 2000

Ja jsem tohleto vyresil tak, ze jsem nechal plne probehnout preklad jadra
i modulu a instalaci modulu a pak je treba prenest soubory:
  /usr/src/linux/arch/i386/boot/bzImage (prelozene jadro)
  /usr/src/linux/System.map (mapa symbolu)
  /lib/modules/`uname -r`/ moduly

moduly date na cilovem stroji do stejneho adresare, jako byly na
zdrojovem, System.map date do /boot, bzImage date do /boot/vmlinuz ,
upravite konfiguraci lila a nainstalujete ho.

				Martin

On Fri, 15 Sep 2000, Mojmir Motycka wrote:

> Zdravim.
> Mam k dispozici dva pocitace s LINUXem. Jeden je docela slusny stroj s
> dostaecnou kapacitou temer cehokoliv a RH6.1. Druhy je stara sunka s malou
> pameti a diskem, kde provozuji Debian v konzolovem rezimu na ruzne testy.
> Bohuzel na jeho disk se jiz nevejde Ccko ani zdrojaky s jadrem. Muzete mi
> prosim nekdo poradit jestli lze prenest jadro a moduly zkompilovane na RH
> na Debian a kde mohu cekat problemy? (Samozrejme problemy s jadrem , ne
> prenosem.)
> [...]

Read the fine manual? Komu co na tom vadi?

                              Martin "MaD" Douda
WEB: http://martin.douda.net/   PHONE:+420603752779   ICQ# 86467013
EMAIL: <martin na douda.net>, <mad na gate.mobil.cz> (160 characters only)
PGP:ID=0x6FE43023 Fingerprint:E495 11DA EF6E 0DD6 965A 54F3 888E CC9E 6FE4 3023
Why do we want intelligent terminals when there are so many stupid users?