Samba a skupiny pro poledit

Petr Špatka (CVČ Lžánky) spatka na luzanky.cz
Pátek Září 15 12:29:00 CEST 2000

Dobrý den

V naší síti máme hromadu Win9X stanic. Pro ně používáme jako file-server
sambu (2.0.6). Rozhodl jsem se, že bych chtěl omezit neustálé vrtání do
nastavení Win9X k čemuž jsem použil POLEDIT. Skoro všechno (práva pro
mašiny, práva pro uživatele) funguje OK. Jediné co nefuguje a je to pro mě
podstatné jsou práva pro skupinu (myslím, že jsem nastavil vše - příslušný
program pro skupiny je instalován, na fileserveru jsem si zkontroloval
členství uživatele v testované skupině, zkoušel jsem jestli to není case
sensitive).

Funguje Vám někomu skupinová politika ve spolupráci se sambou? a tušíte včem
dělám chybu?

Děkuji za pomoc
Petr ŠPATKA