libunicode a datovy typ "unicode_iconv_t"

Pavel Svika pavel.svika na atlas.cz
Pátek Září 15 13:52:07 CEST 2000

Ahojte lidi,

mozna sem trosicku nepatrim, ale snad mi nekdo poradi. Uz cca tyden si po
kouskach kompiluji GNOME rozhranni na Sun Sparc Solaris 8 a neustale se
pomalu posouvam vpred. Ted jsem ale narazil na zasadni problem:
Balik "gnome-print-0.22" (i nektere dalsi) pouziva zmineny datovy typ
"unicode_iconv_t" a ja proste nejsem schopen nikde najit jeho deklaraci.
Systemove hlavickove soubory nic takoveho neobsahuji a knihovna
"libunicode", ktera konverzni funkce standardu Unicode implementuje tento
typ vesele pouziva take, ale deklarace neni nikde!

Je mi nekdo schopen poradit v jakem baliku/knihovne/hlavickovem souboru
se definuje tento datovy typ? Budu velmi vdecen a postoupim zas o krucek
dal...

BTW: Uz mam prelozeno, nainstalovano (a ze vseho vyrobeny i standardni
Sunovske package) cele jadro GNOME, vsechny zakladni knihovny GNOME a cca
polovicku standardnich doprovodnych aplikaci (viz download stranka
zdrojaku GNOME).

Diky.

--
Pavel Svika, E-mail: pavel.svika na corpus.cz
CORPUS Solutions a.s., Pod Pekarkou 1, Praha,  14000