VYRESENO: Re: PHP3 a dbase: kam umistit tabulku?

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pátek Září 15 14:42:46 CEST 2000

Dobry den,

"M. Foltyn" wrote:

> nemam sice zkusenost s dbase, ale myslim, ze vytvorit soubor muzete jen v adresari,
> do ktereho ma pravo zapisu uzivatel, pod kterym bezi php3. s nejvetsi pravdepodobnosti
> to bude stejny uzivatel, pod kterym beha apache (nobody?).

Premyslel jsem o tom, ale prehledl jsem chybu v parametru funkce
otvirani tabulky, ktera se otvirala pro cteni i zapis, coz neslo.
Kdyz jsem dal tabulku nacist read-only (Prava pro others byly
--r), tak to proslo... Takze to bylo tim. Diky.

> M. Foltyn

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72