silne OT: O filtrovani na NeLinuxu

Cejka Rudolf cejkar na dcse.fee.vutbr.cz
Pátek Září 15 15:27:06 CEST 2000

Tak kdyz uz jsme v tom "silne OT", budiz:

Radek Skokan <skokan na lanprojekt.cz> wrote:
> nebylo); kdyz jsem si vypsal tabulku soucasnych prekladu, to neco tam
> chybelo. To se dela cim dal tim vic. Zkusil jsem OpenBSD, FreeBSD - vsude to
> same. Pak jsem toho nechal.

Od doby, kdy jste o tomto problemu psal poprve, jsem zachytil dva
podobne dotazy ve freebsd-current | freebsd-stable | freebsd-hackers.
Uzivatele si stezovali na podobny problem - po delsi dobe na hodne
zatizenych strojich jim to prestavalo chodit. Odpovedi se daji zaradit
do dvou kategorii:

a) Ja mam FreeBSD 3.x a funguje mi to.
b) Ja mam FreeBSD 4.x a jadro (a mozna i cely system)
   prelozene bez IPv6 a funguje mi to.

Osobne ale mam spis obavu, ze nejpravdepodobnejsi bude
bohuzel treti kategorie:

c) Nekomu to proste obcas nefunguje. Duvod neznamy, mozna nejaka chyba.

> Prosim tedy zkusene unixaky o rady. Ptal jsem se i
> v konferenci FreeBSD, ale nic.

Taky jste se tam tak hezky a tak obsahle neptal ;-)

> Jestli vite o jine vhodne konferenci, dejte mi prosim vedet.

Copak o to - konferenci je spousta. Ale kdyz uz clovek narazi
na otazku, tak rozumne odpovedi obcas proste neexistuji.
V tomto pripade je asi nejlepsi jit na http://www.ipfilter.org/,
kde je hned na zacatku stranky odkaz na specializovanou konferenci
pro ipfilter.

(Kdybyste neco zjistil, dejte prosim vedet. Diky.)

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science