Archiv konference - testovaci verze

Roman Slechta romanek na atlas.cz
Pátek Září 15 16:14:38 CEST 2000

> : *prispevky z indexu otevirat v novem okne
>
> Prostredni tlacitko.

mam MS a treti tlacitko tam tohle nedela,
navic spousta uzivatelu kteri to ctou jsou MS
protoze chteji zacit s linuxem

> : *chybi mi tam okno pro zobrazeni zprav od n-te zpravy
> : predchozich 200 zprav je fajn, ale trochu to trva
> : nez dojdu k nule
>
> Myslim, ze staci prepsat v url index-443.html na (treba) index-1.html.

jo tohle moje sekretarka miluje, uz vidim jak ji budu vysvetlovat
co kam napsat :-( a spousta ostatnich na to prijde asi tak,
ze dostanou nejake zjeveni, nebo si to prectou v meta faq
ne ted vazne, clovek si muze napsat cislo zpravy do denicku
a pak si ji vylistovat s tim souvisi i dalsi bod

> : *po vyhledavani by mely byt zpravy vlevo nisto ty maly tecky
> :  ocislovany, tak  jak jsou razeny v archivu
>
> To by asi nebylo spatne. Jestli nezapomenu, zkusim to tak udelat.

prosim nezapomen

    Ahoj Roman