Beginner - IP adresa routeru?

Miroslav Petricek mpe na stavos.cz
Pátek Září 15 22:27:24 CEST 2000

Daniel Hackl wrote:

> Zdravim,
> jsem pripojeni pevnou linkou,ktera vede do routeru a pak do serveru s
> RH. Nastavuji na Mac booku postu pres POP3, ale:
> - posta lze stahnout dovnitr, ale ven neprojde pres router.
> - v nastaveni TCP/IP jsou volby jako IP, Mask, Router address, DNS,
> search domain

Pokud vám funguje stahování pošty z pop3 serveru, tak máte TCP/IP
zřejmě nastavené správně. Ve vašem případě bych spíše zkontroloval
nastavení SMTP protokolu, například jestli použitý SMTP server zná
vaši adresu a umožňuje pro ni relayování pošty.

BTW: Konfigurace počítačů Mac je v této konferenci OT. Pokud ovšem
na tom vašem neběží nějaký ten PPC-linux :)

--
        |   Miroslav Petricek            mpe na stavos.cz      |