mirne OT: instalace MySQL na win95

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pátek Září 15 23:08:46 CEST 2000

On Fri, 15 Sep 2000, Heczko Kazimir wrote:

> Zkuste si stahnout:
> http://www.mysql.com/Downloads/MySQL-3.23/mysql-3.23.24-beta-win.zip
>
> Melo by to fungovat i pod W95.
> Pokud se jedna o instalaci, zvladne ji kazdy, kdo umi neco udelat we
> Windoze ;-), a pokud se jedna o unixaky, tak je myslim zbytecne o tom
> dal mluvit :-))).
> Ja jsem to zkousel na NT, ovsem melo to jeden hacek.
> Nevim proc, ale nechodily mi dotazy, kde jsem pouzil _order_ (mysql
> proste kvalitne vytuhnul), mozna to bylo zpusobene tim, ze jsem
> pouzival sharewareovou verzi.

Je to tim, ze je to beta, takze jen ladici verze. Navic netridi cesky.

MySQL pro windows je narozdil od linuxove verze komercni produkt, ktery se
musi zakoupit, takze stahnout nejde odnikud. Nevim presne jak je to s
hodne starymi verzemi, tam by se mozna neco free naslo. Kazdopadne se musi
objdenat veska verze, protoze trideni se neda zapnout jinak nez prekladem
ze zdrojaku a pokdu vim, tak zdrojaky nejsou u windows verze v dodavce.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Kdo se zahledi, neprokoukne.