TrueType fonty z WIN do Linuxu RH.6.2 CZ

Martin Duspiva mduspiva na razdva.cz
Sobota Září 16 11:10:42 CEST 2000

RedHat 6.2 nema s TT fonty zadne problemy. Staci vytvorit v
/usr/X11R6/lib/X11/fonts podadresar TrueType a nakopirovat je do nej.
Pri bootu, kdyz se startuje XFS, si je sam najde a zprovozni.
Pripadne muzete spustit "/etc/rc.d/init.d/xfs restart" a nemusite ani
rebootovat...

Petr Šobáň píše ve zprávě <969049690.802660288 na csnews.vslib.cz>.
FreeFonts