Moduly se nezavadi s RedHat 6.2 Deluxe?

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Sobota Září 16 09:57:40 CEST 2000

Zdravim,

Petr Šobáň <soban na centrum.cz> napsal:

> Pouzit novejsi LILO.

Nevim co jste s tim systemem delal, ale evidentne nebyly moduly kompilovany proti
Vasi stavajici verzi jadra. Alespon to z toho co jste popsal vyplyva. Tady je
kazda rada draha, Vas prispevek je totiz typicky pripad s kristalovou kouli.

Regenerujte jadro (a moduly)

Protoze na cd je pouzito jine jadro?

> Nejsou ty moduly na CD, nebo v jeho ram disku.
>
> Jinak pokud chcete zavest system z scsi nema byt jadro a jeho ovladace v ram
> disku?

Tazatel se zminoval o CD-ROM. Ram-disk potrebujete jen kdyz chcete mountnout root
z SCSI disku a ovladace konkretniho radine nejsou v built-it.

S pozdravem

Mila Kuchta