Zacatecnik - konfigurace site (OT)

ivo hanuška - konference hanuska.conference na main.trade-cz.com
Sobota Září 16 14:03:03 CEST 2000

Aha.
Vy chcete po nas abychom Vam pomohli rozjet cely networking?

To je ale tema na celou knihu....... A ty knihy jsou bezne v prodeji.

Zkuste následujici "zacatecnicky" postup:

1. Prihlaste se jako root.
2. Spustte linuxconf
3. jdete do networking/client tasks/basic host information.
4. Zadejte co potrebujete. Zapnete prislusny interface...
5. Ukoncete linuxconf tak aby provedl zmeny.
6. Zkuste jestli jede ping localhost (ping 127.0.0.1)
7. Zkuste jestli jede ping nekam ven.

pokud neco nejede musite pohloubat co...:o)))) A kdyz nebudete vedet, co dal
ptejte se v konferenci...

No a na dalsi veci doporucuju si pres vikend projit nejakou knihu (treba
LDP - linux Documentation Project) a jeji cast o sitovani. LDP najdete
myslim i na www.linux.cz

s pozdravem

Hanuska