Beginner - Tak tedy znova

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Sobota Září 16 14:10:58 CEST 2000

Zdravim,

SadSoul <sadsoul na centrum.cz> napsal:
> větší

> se
> pokud
> zustanete
> smazat
> nim

> ---->než jsem naiunstaloval RedHat na obyč FAT 32, tak jsem měl problémy
> vůbec nabootovat z CD (to sem debil do ???),
> angličtina - moc neumim = > howto je pro mě tabu, české stránky, těch pro
> debily (pro mě) moc neni, nebo nejdou odkazy a nebyt
> těch kteří se mi po dlouhodobém mučení  ;) rozhodli pomoci, tak bych nyní s
> Linuksem ani nemluvil ;)

Prosim Vas, nedelejte ze sebe jeste vetsiho *pip* nez jste. Nepusobi to dobre.
Nemyslim, ze by tu v konferenci kdy byl nejaky opravdu dobry priklad zatemnene
mysli. Uz jen prihlasit se, je pro vetsinu z tech "anyone out there"
neprekonatelny problem. Mimochodem neni tohle meta-faq. Takze si udelejte
dalsiho bobrika za jeho precteni. Dobra zprava zni: Je to ceskyyyyy.

S pozdravem

Mila Kuchta