Worperfect a mrtve klavesy

Martin Kavalec xkavm04 na vse.cz
Neděle Září 17 12:54:02 CEST 2000

On Sat, Sep 16, 2000 at 08:06:11PM +0200, Martin MaD Douda wrote:

> Vetsinou pomaha libI18Nforce. Pokud vam cestina v ostatnich aplikacich
> chodi spravne, jedna se o chybu wordperfectu.

Ne tak nutne. WP je linkovan s libc5 (aspon me to ldd tvrdi),
problem pak muze byt v tom, ze pouziva starsi libX11
(/usr/i486-linux-libc5/lib/libX11.so.6) ve ktere nejaka takova
chyba byla. Stalo by za pokus pouzit libI18Nforce (jen pro ten
WP).

Jinak problem muzu potvrdit, dela mi to taky. Zajimave, ze carky
chodi v poradku, dokonce i skladani pres compose (napr. <pause>
<uvozovky><o> udelaji spravne prehlasovane o). Ale nijak me to
nepali, instaloval jsem to jen kvuli spolubydlicimu...

martin