Beginner - sit

j.c. cvrk na mbox.dkm.cz
Neděle Září 17 13:52:22 CEST 2000

Dd,

nainstaloval jsem ws z ceske dist. RH 6.2
nejak mi nejde sit.
Zatim by mi stacil internet.
Mam kartu ISA 3Com 509 nastavenou asi o.k.
Ping na Linux WS jde.
Pingal jsem i z linuxu do site.
Ale nejak jsem prestal pingat z linuxu.
Na linux stale pingam. Jednosmerka :((.
Zrejme jsem zmrsil neco v nastaveni site. Kontroluji a delam to
linuxconfem a chyby si nejsem vedom.
Mam adresu a symb. jmeno. DNS jsem nastavil DNS u DKM, meho providera.
Branu jsem nastavil ty W2k (lokalni kartu). Zkontroloval jsem IRQ a
adresu te karty a navic to tam zadal.

Nevim, co dal, tak to tu zkousim.

Mam W2000 a na nem winproxy, ze stanic w95 do internetu www chodi.
Myslim, ze by mel i z linuxu. Ale - obavam se, zda pujde irc pres
winproxy..    To irc by se hodilo, budu potrebovat s tim linuxem dalsi
pomoc :) a ted prehazuju monitor, abych napsal hilfe :)

--
S pozdravem,
 j.c.                            http://ustredi.fbi.cz