major a minor cisla

Martin MaD Douda martin na douda.net
Neděle Září 17 17:05:28 CEST 2000

On Tue, 17 Sep 1996, Zdeněk Jiruš wrote:

> PROBOHA prosim nevite nekdo na co jsou major a minor cisla u zarizeni
> a co mam delat kdyz mi to nechce namountovat jakejkoliv disk na fat32.

Major cislo specifikuje druh zarizeni, minor specifikuje konkretni
zarizeni daneho druhu. Napriklad 1. disketova mechanika je blokove
zarizeni (2,0), druha (2,1).
Seznam najdete ve zdrojacich jadra (vetsinou /usr/src/linux), je to soubor
Documentation/devices.txt

> a jeste neco jak udelat kdyz mi filesystem MSDOS nepodporuje jadro,
> jak udelat aby ho podporovalo ?

V konfiguraci jadra ho povolit a jadro prelozit.

						Martin

                              Martin "MaD" Douda
WEB: http://martin.douda.net/   PHONE:+420603752779   ICQ# 86467013
EMAIL: <martin na douda.net>, <mad na gate.mobil.cz> (160 characters only)
PGP:ID=0x6FE43023 Fingerprint:E495 11DA EF6E 0DD6 965A 54F3 888E CC9E 6FE4 3023
Air conditioned environment. Do not open Windows.