moduly a symbol version prefix

Pavel Kraus kraus na CAA.CZ
Pondělí Září 18 10:39:17 CEST 2000

Zdar.

Kdyz se tady ted resi ty problemy s moduly a rekompilaciou kernelu, tak se
taky zeptam. Mam na laplopu zvukovku, kterou duvodne podezrivam z toho, ze by
mela jit ovladat ovladacem pro via82cxxx (ale skutecne jen podezrivam).
Kompilace kernelu (2.2.16) probehne v pohode, ted jsem pred ni zkusil i
prikaz make mrproper, smazal jsem modules.dep, spustil depmod -a,
nainstaloval nove jadro, restartoval atd. Ale kdyz se pokusim o modprobe
via82cxxx, dostanu vypis:
Using /lib/modules/2.2.16/misc/soundlow.o
Symbol version prefix ''
Using /lib/modules/2.2.16/misc/sound.o

a modul se nenahraje (podle lsmod). Nenahraje se ani soundcore, ani nic
dalsiho.

V modules.conf mam originalni nastaveni Slackware 7.1 (o zvuku nic) a jen
jsem dodal options sound trace_init=1.

Netusi nekdo, co a proc se deje? Jestli to nejak souvisi s nastavenim verzi
modulu (at uz je to cokoliv), mam v kernelu CONFIG_MODVERSIONS=y.

Diky.

          Pavel Kraus
            CAA CR
         kraus na caa.cz