Shaper polopate II

Radek Skokan skokan na lanprojekt.cz
Pondělí Září 18 12:03:37 CEST 2000

Dobry den,
dnes mam na rade shaper. Snazim se sestrojit jeden omezovaci pocitac se 2
sitovkami (obe omezovane). Mam RH6.2. Postupoval jsem takto:
zakomentoval jsem si /etc/rc.d/init.d/networks, rebootnul, rucne natahl
moduly pri 3c59x a 3c509, natahl 2x shaper (insmod -o shaper{0|1} shaper),
nastavil lo, udelal
shapecfg attach shaper0 eth0
shapecfg speed shaper0 64000
ifconfig shaper0 192.168.1.233.
Pingnu na adresu shaper0 - funguje, pingnu za nej - nefunguje.
tcpdump -i shaper0 -n nezachyti nic, ale sitovka blika. Ani ping z jineho
pocitace na tenhle nefunguje. Prolezal jsem archiv, ale zda se to byt tak
jednoduche. I jsem podle jednoho mailu pripojil shaper ne na eth0, ale na
eth1, kteremu jsem pred tim nastavil adresu 127.0.0.1, ale stale to
nepomaha. Netusite v cem je zrada?

Radek Skokan