problemy s instalaci PHP4

Vladimír Beneš Vladimir.Benes na pvt.cz
Pondělí Září 18 12:07:17 CEST 2000

Dobrý den,

-----Původní zpráva-----
Od: Zdeněk Jiruš <jiruszde na volny.cz>
Komu: linux na linux.cz <linux na linux.cz>
Datum: 18. září 2000 9:19
Předmět: problemy s instalaci PHP4

>Stahnul jsem si z php.net php4, postupoval jsem podle instrukci instalace
na apachi :

>$ gunzip jsem to rozpakoval,
>$ ./configure --with-mysql (--with-imap mi nefunguje protoze tam
nepochopitelne chybi rfc822.h)

myslím, že by zde měl být ještě přepínač typu
"--with-apache=../apache_1.3.11" odkazující na zdrojáky Apache a po
instalaci PHP budete muset ještě překompilovat Apache s direktivami typu

--activate-module=src/modules/php4/libphp4.a
--enable-module=php4

    Po instalaci tohoto Apache by to mohlo začít fungovat. Do této doby
zřejmě Apache nezná aplikaci typu "PHP".

        S pozdravem V. Beneš