DATka na Linuxu

Igor Kilian igor.kilian na infogas.sk
Pondělí Září 18 12:29:30 CEST 2000

Dna Po, 18 sep 2000 ste napisali:
> Dobre dolopedne.
> Pouziva nekdo pod Linuxem DATku, kapacita pasky asi 8GB. Chteli bychom nahradit
> dva jiz dosluhujici SUNy novym serverem s Linuxem ale nejak nemuzeme najit nejaky
> streamer o teto kapacite kde bychom meli jistotu ze nam pod nim bude chodit.

Mam externu paskovu jednotku Seagate DDS3. Zatial nie je v rutinnej prevadzke,
ale vsetky testy boli OK (vyskusal som pasky DDS2, DDS3). Jedine na zaciatku
som mal problem. Bolo to tym, ze na jednotke bol zapnuty switch, ktory emuloval
nejake starsie paskove zariadenie. Ked som to prepol na normalne
identifikovanie vsetko ficalo OK.

Igor

Ing. Igor KILIAN
UNIX administrator