Incoming FTP & ProFTPD

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Září 18 13:00:59 CEST 2000

On 18/09/2000, Martin Edlman wrote:

> 	mam problem s konfiguraci ProFTPD. Chci udelat incoming pro anonymous
> uzivatele. Incoming adresar je /ftp/incoming.

Ja pouzivam tohle:

        <Directory uploads/*>
                <Limit READ>
                        DenyAll
                </Limit>

                <Limit STOR>
                        AllowAll
                </Limit>
        </Directory>

Uz nevim,kde jsem to vzal, ale funguje to dobre. Jedina chybicka je, ze
uploadovane soubory jsou videt (ale nejdou stahnout), nicmene to by
nemel byt problem vyresit. Me to ale nepali a casu neni nazbyt, takze se
tim nezabyvam :)

S pozdravem

                          All rights reversed